Thursday, July 16, 2009

Senangnye Dalam Hati..he3

Ari ni...aku rs sng ati sgt sebab da dapat dok kolej..hu2..Sebelum ni dok merempat kat bilik kawan aku yang bernama NIK RAMLAH BTE NIK HARON.. perlukah letak no matrik skali?? xperlu..nk tau tak yang mana satu nik ramlah nih..Ha ..nik ramlah nik akan duduk sebelah aku bila kat class...senang cite, mana ada nik ramlah ada la aku..huhu..Nk di jadikan cerita..bilik yang aku dok sekarang ni adalah bilik nik ramlah..dan sekarang aku telah menjadi rumate kepada nik ramlah..nik ramlah lagi kan..thats a wonderful life..

4 comments:

  1. wah sape nik ramlah????bdk yg comel2 2 ek??? oooo aku thu 2...krim slam kt bdk comel 2 ek...huuhuuu

    ReplyDelete
  2. You ambik TMT1013 kan?

    Salam

    Masukkan juga tmt1013.blogspot.com dalam my blog list.

    ReplyDelete
  3. xde la maju mane pun..ni sume berkat ilmu yg diperturunkan oleh Tuan Haji kite tu...solute Tn.Haji

    ReplyDelete